100 Day's 30+ Squat a day Challenge!!

06 Feb 2017 14:46 #275212 by Amyntas
Amyntas replied the topic: 100 Day's 30+ Squat a day Challenge!!
Day 2 ....where aret thou Triss ??:laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

06 Feb 2017 15:24 #275215 by Trisskar
Trisskar replied the topic: 100 Day's 30+ Squat a day Challenge!!
Im doin!! Im Doin!! XD haha Figured Id report every friday XD
The following user(s) said Thank You: Amyntas

Please Log in or Create an account to join the conversation.

06 Feb 2017 15:25 #275216 by Amyntas
Amyntas replied the topic: 100 Day's 30+ Squat a day Challenge!!
Ow thats a great idea !
The following user(s) said Thank You: Trisskar

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 Feb 2017 14:21 #275562 by Amyntas
Amyntas replied the topic: 100 Day's 30+ Squat a day Challenge!!
checking in :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 Feb 2017 16:35 - 10 Feb 2017 16:38 #275579 by Trisskar
Trisskar replied the topic: 100 Day's 30+ Squat a day Challenge!!
First week successful ^_^ Monday and Tuesday were simply 30 squats because of.... >Insert excuses I wont bother you guys with ;) <

Wednesday - Friday (Today) I up'ed squats to 60 and then on the 60 count held horse stance until i couldn't - 3 times

Wednesday I also did wall push-ups buuuuuut.....I either did something wrong or slept on my arm that night coz my shoulders been achy since, whenever I reach a certian distance it wants to lock up sooooo figured id play on the safe side and not do that again until later (monday i hope) XD haha

That makes 5 days - resting sat and sun
Last Edit: 10 Feb 2017 16:38 by Trisskar.
The following user(s) said Thank You: Amyntas

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 Feb 2017 16:39 #275580 by Amyntas
Amyntas replied the topic: 100 Day's 30+ Squat a day Challenge!!

Trisskar wrote: First week successful ^_^ Monday and Tuesday were simply 30 squats because of.... >Insert excuses I wont bother you guys with ;) <

Wednesday - Friday (Today) I up'ed squats to 60 and then on the 60 count held horse stance until i couldn't - 3 times

Wednesday I also did wall push-ups buuuuuut.....I either did something wrong or slept on my arm that night coz my shoulders been achy since, whenever I reach a certian distance it wants to lock up sooooo figured id play on the safe side and not do that again until later (monday i hope) XD haha


Yeah , be carefull with that arm and besides push ups ? why? haha

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 Feb 2017 16:44 #275581 by Trisskar
Trisskar replied the topic: 100 Day's 30+ Squat a day Challenge!!

MartaLina wrote:

Trisskar wrote: First week successful ^_^ Monday and Tuesday were simply 30 squats because of.... >Insert excuses I wont bother you guys with ;) <

Wednesday - Friday (Today) I up'ed squats to 60 and then on the 60 count held horse stance until i couldn't - 3 times

Wednesday I also did wall push-ups buuuuuut.....I either did something wrong or slept on my arm that night coz my shoulders been achy since, whenever I reach a certian distance it wants to lock up sooooo figured id play on the safe side and not do that again until later (monday i hope) XD haha


Yeah , be carefull with that arm and besides push ups ? why? haha


Yeeeea....kind of why im thinking it was sleeping on my arm wrong. Really weird XD haha I just woke up, reached over to turn on my lights and cursed several unlady like words as my arm locked up XD haha For the most part im good now, I think its all this weather and cold....I had a major horse related injury when I was a kid and every so often it will act up when weather goes crappy
The following user(s) said Thank You: Amyntas

Please Log in or Create an account to join the conversation.

17 Feb 2017 16:38 #276415 by Amyntas
Amyntas replied the topic: 100 Day's 30+ Squat a day Challenge!!
woot woot still going strong ":)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

19 Feb 2017 10:26 #276529 by Amyntas
Amyntas replied the topic: 100 Day's 30+ Squat a day Challenge!!
Warning: Spoiler! [ Click to expand ]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

19 Feb 2017 14:24 #276542 by Trisskar
Trisskar replied the topic: 100 Day's 30+ Squat a day Challenge!!
haha! Naw im still going strong. Weekend got busy so I forgot to report.

Last week was hard. On Monday I got some sort of Tummy Bug that was going around, my daughter had it...then gave it to me. Miserable time!!! Soooooo No squats that day. Instead I found my time spent in the bathroom :-/ Not a good day at all.

Tuesday was recovery day but I did manage to do 60 very lackadaisy squats XD or at least they felt that way.

Wednesday our heater started to act up. So we ended spending alot of time stressing over it....emotions were high....Again pushed out squats of 80 (3 sets of 30)

Thursday and Friday more heater problems. Ended up doing 80 squats + running up and down the stairs every five minuets to keep the wood stove roaring.

Praying Monday will lead to a better workout regimen XD half expecting something else to break. :-/ I have the kids all week, president vacation week. That will be interesting.

Keep up the good work!
The following user(s) said Thank You: Amyntas

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: SenanJLSpinner